مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 19:252023-06-24اقتصادي

فارس من| ایجاد اولین سایت موزه باستان شناسی کشور در شهر دیزیچه


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مبارکه گفت: با توجه به ویژگی منحصربه فرد غارهای قلعه بزی حسن آباد شهر دیزیچه با همکاری شهرداری این شهر در حال تهیه طرح ایجاد اولین سایت موزه باستان شناسی کشور در این مکان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مبارکه، فروردین ماه امسال بود که پویش درخواست حل مشکلات شهر دیزیچه در سامانه فارس من به دلیل مطالبات شهروندان در خصوص کمبود امکانات و عدم تکمیل برخی پروژه های عمرانی منتشر شد.

برای پیگیری این پویش ابتدا به سراغ محمدجواد علیرضایی، یکی از شهروندان رفتیم تا درباره مشکلات شهر دیزیچه با او گفت و گو کنیم.

وی با بیان اینکه شهر ساحلی و تاریخی دیزیچه با توجه به هم جواری با سه صنعت بزرگ ذوب آهن، فولاد مبارکه و سیمان سپاهان و همچنین عبور زاینده رود از این شهر پتانسیل های فراوانی دارد، گفت: متأسفانه شهر دیزیچه با وجود پتانسیل های فراوان به رشد و توسعه لازم نرسیده و نیازمند عزمی جدی از سوی مسؤولان برای حل مشکلات آن هست.

علیرضایی افزود: صنعت سیمان در شهر دیزیچه بیش از آن که یک فرصت و مزیت باشد تبدیل به یک چالش برای ساکنان این شهر شده و طبق اذعان رییس محیط زیست مبارکه، شهر دیزیچه آلوده ترین شهر مبارکه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ایجاد اولین سایت موزه باستان شناسی کشور در شهر دیزیچه

فارس من| ایجاد اولین سایت موزه باستان شناسی کشور در شهر دیزیچه